Skrapat lite till och testat Led belysning från den gamla burken som ska skrotas. Gjort en beställning på 4st till ledlister för att komplettera de jag har. Även beställt nya munstycken till gamla dysors som satt igen eller ej används.
Har även kollat på gamla systemet till mitt lilla terrarium och de metalfärgade kopplingarna å vita slangen. Blir nog sådana kopplingar, men grå/metalfärgad slang. Lika bra att bygga snyggt och precis som jag vill ha det på en gång.
Armaturen blir enkel bred aluminiumlist med led i. Och regnsystemet kommer bli synligt uppifrån burken.
Har även funderat mer på invånare.
Blir nog troligen en grupp R uakarii eller annan svenskornas Ranitomeya, eller möjligen, möjligen orange P terribilis är ju skoj att se djuren då å då. Ungarna börjar visa intresse av farsans rum, de tycker dock terrarierna är lite tråkiga. De ser inte några djur. Så jag hoppas på en ung rekrytering om de kan se grodor också

När man kan "allt" teoretiskt, är det bara att testa allt praktiskt. Sedan är det dags att göra allt rätt!