Jag har 11st just nu men har tänkt att banta ner dom till 5-6st. Har dom lite kallare nu men hoppas på 'lek' när det blir lite varmare. Dom skäller som små hundvalpar och är ett gott sällskap när jag håller på med fiskarna.tummen skrev:Vilka sötnosar! Hur många har du? Får du(de) yngel?
Tycker jag du ska göra, dom vill ha lika delar vatten som land, dagaktiva och skäller som hundarExelon skrev:Då kanske jag ska dra in mitt 112l som jag hade mina rovräkor i och köra med grodor istället.![]()
Får se hur mycket plats jag får i min grodhylla som ska byggas på semestern då kanske jag hör av mej.
Ja dom är lite mer färg glada än sina svenska/europeiska variant Bombina bombina som jag såg på något svensk zoo för många år sen. Ja ska helt klart fundera på det.Parachanna skrev:Tycker jag du ska göra, dom vill ha lika delar vatten som land, dagaktiva och skäller som hundarExelon skrev:Då kanske jag ska dra in mitt 112l som jag hade mina rovräkor i och köra med grodor istället.![]()
Får se hur mycket plats jag får i min grodhylla som ska byggas på semestern då kanske jag hör av mej.
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst