Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Dusk?
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2010
- Har gett tack: 22 gånger
- Har fått tack: 14 gånger
Re: Dusk?
Tråkigt. Trodde allt skulle vara frid o fröjd nu och funderade för 3:dje gången på att göra ett försök med en beställning, då han fixat en ny e-post adress...
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
-
RicardH
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2001
- Har gett tack: 344 gånger
- Har fått tack: 321 gånger
- Kontakt:
He på er.
Kommer ett besked från Dusk här inom mkt kort framtid. En ledtråd: om man har en firma med grejor folk vill ha, men man inte levererar finns goda skäl. Om man inte kommunicerar med sina kunder måste det föreligga extraordinära skäl. Så är det också i detta fall, men jag åtkommer snart med mer kött på benen.
Kommer ett besked från Dusk här inom mkt kort framtid. En ledtråd: om man har en firma med grejor folk vill ha, men man inte levererar finns goda skäl. Om man inte kommunicerar med sina kunder måste det föreligga extraordinära skäl. Så är det också i detta fall, men jag åtkommer snart med mer kött på benen.
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
-
RicardH
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2001
- Har gett tack: 344 gånger
- Har fått tack: 321 gånger
- Kontakt:
Och här kommer så besked:
Mikael Karlbom på Dusk går nu igenom en svår sjukdomstid så håll tummarna för honom nu. Jag har varit i kontakt med honom och han hälsar att han är oerhört ledsen över de som inte fått det de eventuellt har beställt. Ambitionen är att ställa allt till rätta men framför allt handlar det nu om att bokstavligt talat överleva denna vår. Leveranser och mailkontakter görs i möjligaste mån och han ber om överseende om saker tar extra tid ett tag framöver.
Med hopp om medmänskligt tålamod
Ricard Hulteke
Ps. det går alltså inte att förmedla meddelande, mail och dyl via mig, utan detta är det sista besked som ges. Ds
Mikael Karlbom på Dusk går nu igenom en svår sjukdomstid så håll tummarna för honom nu. Jag har varit i kontakt med honom och han hälsar att han är oerhört ledsen över de som inte fått det de eventuellt har beställt. Ambitionen är att ställa allt till rätta men framför allt handlar det nu om att bokstavligt talat överleva denna vår. Leveranser och mailkontakter görs i möjligaste mån och han ber om överseende om saker tar extra tid ett tag framöver.
Med hopp om medmänskligt tålamod
Ricard Hulteke
Ps. det går alltså inte att förmedla meddelande, mail och dyl via mig, utan detta är det sista besked som ges. Ds
-
admin Frank
- Site Admin

- Har fått tack: 1 gång
- Kontakt: