Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Dusk?
-
RicardH
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2001
- Har gett tack: 344 gånger
- Har fått tack: 321 gånger
- Kontakt:
Re: Dusk?
De kommer till Groddagen på lördag. Är du på väg dit?
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
Tack för svar Hulteke!
Nej, tyvärr. Jag bor långt bort och har ingen möjlighet. Skulle vara kul att se, jag har inga grodor själv men ska bygga ett paludarium med växtvägg. Tanken är att ha fiskar som göder väggen men jag är mycket intresserad av pilgiftsgrodor också.
Hoppas att de har mycket att göra inför lördag då bara. Jag ringer igen på tisdag om jag inte fått svar på mailen tills dess.
Är det någon som vet vilket bolag de använder för frakten?
Nej, tyvärr. Jag bor långt bort och har ingen möjlighet. Skulle vara kul att se, jag har inga grodor själv men ska bygga ett paludarium med växtvägg. Tanken är att ha fiskar som göder väggen men jag är mycket intresserad av pilgiftsgrodor också.
Hoppas att de har mycket att göra inför lördag då bara. Jag ringer igen på tisdag om jag inte fått svar på mailen tills dess.
Är det någon som vet vilket bolag de använder för frakten?
-
MartinF
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2008
- Har gett tack: 2 gånger
- Har fått tack: 6 gånger
- Kontakt:
Posten brukar jag få mina grejjer med han skickar nästan alltid mot postförskott dock brukar jag betala lite extra och få det som företagspaket
Be kind rewind.
-
MartinF
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2008
- Har gett tack: 2 gånger
- Har fått tack: 6 gånger
- Kontakt:
Företagspaket måste gå till en företags adress det e enda skillnaden o att du har det före 16:00
och ja du får ett kolliid du kan spåra
och ja du får ett kolliid du kan spåra
Be kind rewind.
Är det någon som vet hur det står till just nu? Jag fick aldrig mitt paket efter groddagen, telefonsvararen är full så det gå inte att lämna meddelande där och mailen är helt stilla. Betalade i oktober tror jag. Har han inte någon i närheten som kan skriva ett meddelande på hemsidan eller liknande?