Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS

Sökningen fann 1 träff

av Azureus
01 okt 2020, 13:37
Kategori: Terrarium och teknik
Tråd: MakeMake dekorationsbetong
Svar: 0
Visningar: 11274

MakeMake dekorationsbetong

Jag håller på att konstruera ett terrarium i frigolit, som jag tänkte använda MakeMake dekorationsbetong till. Det är den betong som använts t ex på Universeum i Gbg för deras inredningar.
Finns det någon här som har erfarenhet av detta?
Funderar t ex på om jag måste använda nåt nät eller liknande ...

Gå till avancerad sökning