Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Pinkys terrarium!
Re: Pinkys terrarium!
Först limmade jag självklart fast bakgrunden med mögelbehandlat silicon sen gjorde jag om det med rätt sorts silicon (gör om gör rätt eller gör rätt från början...)
Så nu ska det torka, borde vara klart redan imorgon då jag tagit tunna strimmor silicon...
Så nu ska det torka, borde vara klart redan imorgon då jag tagit tunna strimmor silicon...
Pinky
Färdigt!
Tänkte att mossan på bakgrunden skulle få ta sig innan jag sätter in fler växter, stenar etc...
Tänkte att mossan på bakgrunden skulle få ta sig innan jag sätter in fler växter, stenar etc...
Pinky
- FrankD
- Styrelse

- Började med grodor år: 2007
- Har gett tack: 187 gånger
- Har fått tack: 645 gånger
- Kontakt:
Tips: Det är bättre att ha xaxim e.dyl. också på sidorna. Det ger grodorna en större säkerhetskänsla och dessutom mer möjlighet att klättra.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
Ja, det kanske kan vara nått!
Dock kommer det dröja innan ev grodor flyttar in, vill att det ska bli riktigt fint innan dess =)
Dock kommer det dröja innan ev grodor flyttar in, vill att det ska bli riktigt fint innan dess =)
Pinky
Nu har det kommit små gröna prickar i Xaximen! Sen ser har det kommit något som ser ut som ett litet klöverblad! Ska bli spännande och se vad det blir om det klarar sig.
Såg även att dom sålde mini-orchideér i en blomsterbutik nära mig, funderar på en sån!
Såg även att dom sålde mini-orchideér i en blomsterbutik nära mig, funderar på en sån!
Pinky
Tycker det går väääldigt långsamt med växandet! Jag kanske har för mycket ljus?
Har ljus på från typ 7-22 varje dag.
Men det är jämn fuktighet i terrariet och inte torrt så det borde väl funka?
Har ljus på från typ 7-22 varje dag.
Men det är jämn fuktighet i terrariet och inte torrt så det borde väl funka?
Pinky