Öppningen är skjutglas och ja falskbotten.Azul Oso skrev: 21 jan 2024, 20:07 Härligt!
Vad är det för öppning?
Är det lutande falskbotten med vattendike?
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Mackans burkar
- MarcusL
- Styrelse

- Började med grodor år: 2010
- Har gett tack: 45 gånger
- Har fått tack: 78 gånger
Re: Mackans burkar
- emanuelkarl
- Styrelse

- Började med grodor år: 2019
- Har gett tack: 50 gånger
- Har fått tack: 150 gånger
Jag kan skicka en rejäl låda skräp till dig får ett lågt pris, bara att slänga iväg ett pmMarcusL skrev: 21 jan 2024, 16:22 Om någon ska göra en rensning snart tar jag gladeligen emot skräpet![]()
Kolla gärna in min youtubekanal Tropical Tutorials med diverse grod- och växtrelaterade guider:
https://www.youtube.com/@Tropical_Tutorials
Jag håller D. tinctorius Azureus, D. leucomelas Guyana Banded, P. vittatus, E. anthonyi Rio Daule/Göteborg, O. pumilio Punta Laurel, R. variabilis Franska Guyana, R. reticulata och R. sirensis Contamana. Utöver grodorna har jag även en ögonfransgecko, jungfrugeckor och några fågelspindlar.
https://www.youtube.com/@Tropical_Tutorials
Jag håller D. tinctorius Azureus, D. leucomelas Guyana Banded, P. vittatus, E. anthonyi Rio Daule/Göteborg, O. pumilio Punta Laurel, R. variabilis Franska Guyana, R. reticulata och R. sirensis Contamana. Utöver grodorna har jag även en ögonfransgecko, jungfrugeckor och några fågelspindlar.
- MarcusL
- Styrelse

Tack och bock jag skriver på messengeremanuelkarl skrev: 21 jan 2024, 21:56Jag kan skicka en rejäl låda skräp till dig får ett lågt pris, bara att slänga iväg ett pmMarcusL skrev: 21 jan 2024, 16:22 Om någon ska göra en rensning snart tar jag gladeligen emot skräpet![]()
-
Dendrobatesmannen
- Började med grodor år: 2022
- Har gett tack: 8 gånger
- Har fått tack: 9 gånger
- MarcusL
- Styrelse

Ursäkta sent svar [emoji846] Fått tummen ur och skaffat tapatalk igen [emoji2]Dendrobatesmannen skrev:Någon update?
Jag har startat 2 burkar för D. leucomelas Cerro Autana och O. pumilio Isla Colon. Är snart redo med nr 3 som ska husera O. pumilio Cauchero.
Just nu handduschar jag och har Dusk Stickor som belysning men hoppas hinna löda ljuset under kommande vecka.
(https://www.us.lumistrips.com/flexible- ... .html.html)
Förhoppningsvis hinner jag borra toppen på alla för regndysor och intärna fläktar i veckan och dessutom koppla avrinning. Kommer ta bilder och uppdatera under arbetets gång.

Senast redigerad av 2 MarcusL, redigerad totalt 14 gång.
- tegnér
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2008
- Har gett tack: 36 gånger
- Har fått tack: 28 gånger
- Kontakt: