Dendrobatidhälsningar: Ricard Hulteke
______________________________________________________________________________ Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023) Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
Tycker det e lite snålt med växter, hade jag haft ett så stort terrarium hade jag fyllt det med i varje fall en fem -sex bromelier och regnsystem och en ficus pumila hade gärna fått täcka bakgrunden, eller vad säger ni???
Bra tips grabbar! Jag funderar på om man kanske kan ha två arter? En lite större på botten och en mindre i alla växter uppe i terrariet?
Eller så kör man smågroddor. Funderar på Bribri och El Dorado. Kanske Black Jeans också. Eftersom det är samma art lär det inte det vara några problem!
Sen funderar jag på varför de inte har avrinning. Rätt dumt med tanke på att så fort man slängt i 3-4 dysor blir det rätt blött. Eller?
Dendrobatidhälsningar: Ricard Hulteke
______________________________________________________________________________ Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023) Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!