Hittade den på den lokala bygghandeln. Blev rekommenderad den för längesen när jag skulle använda den till att sätta in solfilm i bilen. Fungerar ypperligt.
Återförsäljare av dom i Uppsala Beijer och på granngården plus classe vid sjön och ÖB.
Skulle du inte få tag i dom får du höra av dej. Kan skutta in på bygghandeln och fixa en till sds träffen.
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Handdusch
-
MickeK
- Styrelse

- Började med grodor år: 2004
- Har gett tack: 2 gånger
- Har fått tack: 6 gånger
- Kontakt:
Re: Sv: Handdusch
Det är oftast som så att man får vad man betalar för, visst det finns undantag men oftast inte.
Mitt val är Gardenas 5-l pump. Det står mest och samlar damm men när jag väl behöver den så fungerar den.
Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2
Mitt val är Gardenas 5-l pump. Det står mest och samlar damm men när jag väl behöver den så fungerar den.
Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2
- Jolo
- Ordförande

- Började med grodor år: 2011
- Har gett tack: 326 gånger
- Har fått tack: 193 gånger
- Kontakt:
Re: Handdusch
Jag får kolla in de ställena.Exelon skrev: Återförsäljare av dom i Uppsala Beijer och på granngården plus classe vid sjön och ÖB.
Hade en biltema pump tidigare som fungerat bra tills jag tappa den i golvet så den sprack. Men nu har de bytt modell och den verkar vara av riktigt dålig kvalitet.Confessor skrev:Det är oftast som så att man får vad man betalar för, visst det finns undantag men oftast inte.
/ Johan
-
MattiasS
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2011
- Har gett tack: 1 gång
- Har fått tack: 1 gång
Allt tyskt är bra saker....
Ett plus som jag såg är att man kan rikta snabeln/munstycket vilket kan vara smart i ett litet trångt terrarium.
Ett plus som jag såg är att man kan rikta snabeln/munstycket vilket kan vara smart i ett litet trångt terrarium.
-
RicardH
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2001
- Har gett tack: 344 gånger
- Har fått tack: 321 gånger
- Kontakt:
Kör tyskt! Gardena Herzlock mm. är bra. Har själv en gul Biltema som inte läcker utan är ... läcker. Men som sagt, kvalle får du i vårt södra grannland Tyskland.
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!