Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
SDS, kassören och Expo Stockholm 1/2 2014
-
Kassören
- Kassör

- Började med grodor år: 2008
- Har fått tack: 18 gånger
SDS, kassören och Expo Stockholm 1/2 2014
Hej alla Grodvänner!
Expo Stockholm som avlöper 1:a februari kommer att få klara sig utan undertecknad som SDS-representant.
Jobb och socialt engagemang gör att jag inte får ihop det i år.
I Rosersberg finns diverse SDS-material, inkl förevisningsterrariet.
Om någon känner sig hågad, vill representera SDS på Expo't och träffa trevliga varande eller kanske blivande grodmänniskor, ja då betalar SDS för ett expo-bord, samt levererat till Expot det SDS-material som önskas!
"El Cashier"
Expo Stockholm som avlöper 1:a februari kommer att få klara sig utan undertecknad som SDS-representant.
Jobb och socialt engagemang gör att jag inte får ihop det i år.
I Rosersberg finns diverse SDS-material, inkl förevisningsterrariet.
Om någon känner sig hågad, vill representera SDS på Expo't och träffa trevliga varande eller kanske blivande grodmänniskor, ja då betalar SDS för ett expo-bord, samt levererat till Expot det SDS-material som önskas!
"El Cashier"
-
porcelain
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2005
- Har gett tack: 1 gång
Re: SDS, kassören och Expo Stockholm 1/2 2014
Hej!
Jag, BengtO, FredrikSa och Carlsson kommer att ha ett bord, om du vill kan vi säkert dela ut någon information om hobbyn. Jag själv har ingen bil och ingen möjlighet att hämta utställningsterrariet eller andra stora grejer, men om detta kan ordnas kommer jag att vara på plats på mässan vid insläpp för försäljare och kan ta emot detta då. Om det behövs kanske vi kan boka ett till bord, som bokas av SDS, där vi kan hålla med information, terrarie, etc? Det går säkert att efterboka ett anslutande bord, förutsatt att det finns bord kvar det vill säga.
Eller vad tror ni andra, ovan nämnda?
Jag, BengtO, FredrikSa och Carlsson kommer att ha ett bord, om du vill kan vi säkert dela ut någon information om hobbyn. Jag själv har ingen bil och ingen möjlighet att hämta utställningsterrariet eller andra stora grejer, men om detta kan ordnas kommer jag att vara på plats på mässan vid insläpp för försäljare och kan ta emot detta då. Om det behövs kanske vi kan boka ett till bord, som bokas av SDS, där vi kan hålla med information, terrarie, etc? Det går säkert att efterboka ett anslutande bord, förutsatt att det finns bord kvar det vill säga.
Eller vad tror ni andra, ovan nämnda?
-
BengtO
- Styrelse

- Började med grodor år: 1986
- Har gett tack: 46 gånger
- Har fått tack: 202 gånger
-
FredrikSa
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2012
Jag kommer förmodligen åka till Uppsala för att hämta terrarier någon vecka eller två innan mässan och skulle säkert kunna hämta upp saker på vägen.
Med vänlig hälsning Fredrik
Med vänlig hälsning Fredrik
Tidigare Fredrik85
- Carlsson
- Har fått tack: 1 gång
En annan möjlighet är att jag plockar upp grejorna längs vägen när jag åker på lördagsmorgon.
Vi skulle nog behöva ett bord till, det börjar kännas trångt.
/Thomas/
Vi skulle nog behöva ett bord till, det börjar kännas trångt.
/Thomas/
mvh Thomas
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
-
porcelain
- SDS-medlem

Jag kan boka ett bord till, alternativt om LarsH vill göra det i föreningens namn. Lars får gärna pma mig om han vill ang den saken, annars så kan vi ta det här i tråden. Vilket som för min del.
-
Kassören
- Kassör

- Har fått tack: 18 gånger
SDS brukar aldrig behöva betala fullt pris för ett rent föreningsbord. Dock, då får det inte användas för försäljning.
Boka "Ni" ett bord till. Om Carlsson eller någon annan hämtar upp det ni vill ha, eller om jag kommer med det ni vill ha till Expo't på morgonen, det behöver vi inte bestämma nu.
Nej boka "Ni" ett bord till, med ström om terrariet ska med. SDS-utlägget löser sig.
Hälsn
"El Cashier"
Boka "Ni" ett bord till. Om Carlsson eller någon annan hämtar upp det ni vill ha, eller om jag kommer med det ni vill ha till Expo't på morgonen, det behöver vi inte bestämma nu.
Nej boka "Ni" ett bord till, med ström om terrariet ska med. SDS-utlägget löser sig.
Hälsn
"El Cashier"
-
porcelain
- SDS-medlem

Vi försäljare klarar oss nog på ett bord så frågan är om det är mer ekonomiskt då för föreningen att boka ett eget bord som är i anslutning till detta som vi endast har föreningsmaterial på i sånt fall? Kan jag boka det bordet åt föreningen och föreningen betalar?
-
OlleB
- Tidigare SDS-medlem

Jag ska oxå till mässan men jag kommer stå vid Herpers Choise borden men jag kan ta med saker i från Lasse om det skulle behövas eftersom jag Bor väldigt nära den där läskiga gubben!!
Lasse ring mig om jag ska ta med något
Lasse ring mig om jag ska ta med något
Fotar med iPhone!!
-
porcelain
- SDS-medlem

Nu verkar alla bord vara uppbokade. Vårat försäljningsbord är definitivt fullt, kanske lite överfullt. Däremot kan vi säkert dela ut information om föreningen till dom som är intresserade eller i kombination med försäljning.