Själv hade jag alla mina djur bokade och fick med mig exakt vad jag letat efter hem
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Expo Stockholm 1/2
-
porcelain
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2005
- Har gett tack: 1 gång
Re: Expo Stockholm 1/2
Hoppas att alla hade en bra mässa igår. Tycker vårat bord var ganska lyckat, många bokningar och förhoppningsvis fick ni lite annat sålt med 
Själv hade jag alla mina djur bokade och fick med mig exakt vad jag letat efter hem
-
FredrikSa
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2012
Tycker det var en kanondag på alla sätt! Tack alla som var där!
Skickat från min ST26i via Tapatalk
Skickat från min ST26i via Tapatalk
Tidigare Fredrik85
- jsl
- Kassör

- Började med grodor år: 2008
- Har gett tack: 3 gånger
- Har fått tack: 53 gånger
Jag hade så mycket att göra vid mitt bord att jag knappt hann prata prata med er andra. Men det var en välbesökt mässa och värt att nämna är att en del av entreavgiften går till ett bevarandeprojekt för darwingrodor.
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2004
- Har gett tack: 5 gånger
- Har fått tack: 14 gånger
Verkligt kul, men en större lokal blir nog aktuell ( fastän det medför säkert högre hyreskostnader mm)...
Att snacka groda är säkert det största nöje man kan ha när man inte försöker spana in honornas bröst. (det här är alltså lite inside FB-humor och gäller i första hand atelopus)
Skoj att se så många bekanta ansikten, och bekanta grodor
det där med pumilio blir nog kanske aktuellt som ett sidospår till Ameeregorna för mig.
Att snacka groda är säkert det största nöje man kan ha när man inte försöker spana in honornas bröst. (det här är alltså lite inside FB-humor och gäller i första hand atelopus)
Skoj att se så många bekanta ansikten, och bekanta grodor
Mycket trevlig mässa!
Några få intensiva timmar med många trevliga människor, var verkligen en välbehövd vitamininjektion i vintermörkret.
Några få intensiva timmar med många trevliga människor, var verkligen en välbehövd vitamininjektion i vintermörkret.
/Viktoria