Är det någon som har erfarenhet av denna produkt som bakgrund?
http://fish.aquaristic.net/en/natural-T ... lates.html
Sent from my iPad using Tapatalk
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Lucky Reptile Coco Background
- JMild
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2012
- Har gett tack: 3 gånger
- Har fått tack: 57 gånger
Re: Sv: Lucky Reptile Coco Background
Inte specifikt det märket av cocosfiberbakgrund men generella synpunkter och erfarenheter av den typen av bakgrund finns det trådar om. Sök i detta forum så får du bra tips. MVH Johan
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Re: Lucky Reptile Coco Background
Jag frågar specifikt om denna sorts fiberbakgrund som är gjort med gummi i. Men kanske alla på marknaden har gummi i sig?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2010
- Har gett tack: 22 gånger
- Har fått tack: 14 gånger
Gummi/ lim/ bindmedel, något har de i sig annars skulle de inte hålla ihop. Åsikter om olika cocos bakgrunder har diskuterats på forumet, så du kanske ska följa Johan's råd att söka reda på de inläggen.
Min åsikt om dem - Aldrig mer, annat än en sån där kruka som kan limas på glaset, för sedan gömmas mellan xaxim, lera, korkbark eller vad man nu gör bakgrund med.
Min åsikt om dem - Aldrig mer, annat än en sån där kruka som kan limas på glaset, för sedan gömmas mellan xaxim, lera, korkbark eller vad man nu gör bakgrund med.
Senast redigerad av 1 HåkanP, redigerad totalt 30 gånger.
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
Tack, jag har suttit ett antal timmar och läst igenom ett antal trådar angående kokospaneler men har inte lyckat skaka fram om de innehöll gummi eller inte.