I går kväll kom även umegänget hem. Alla grodor är friska.
Jag vill tacka alla som hjälpte till i organisationsgruppen, och dessutom Mats och Jörgen som ställde upp och höll mycket inspirerande föredrag. Tack för att vi fick vara med om ännu en mycket trevlig groddag!
Jag smet strax före Jörgens föredrag med efterföljande förhandlingar. Vill någon berätta vad ni kom fram till? Nästa groddag? PG/redaktion mm?
Dendrobatidhälsningar: Ricard Hulteke
______________________________________________________________________________ Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023) Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
Jag hade en supertrevlig groddag. Tyvärr blev jag tvungen att smita i all hast under Mats föredrag. Hann inte säga hejdå till någon.
Men det var kul att träffa alla igen. Kom hem med mitt dyraste spontanköp hittills. Men alla som känner mig vet hur jag är. Haha. Det är bara att fråga LarsH.
Följande saker tog vi upp på groddagen: Pilgiftaren, Sponsoravtal med Tropikariet i Helsingborg, Nästa groddag/årsmöte Stockholm lördagen den 28 mars 2015, Specialmedlemskap på groddagar och Avtackning av ordförande Hulteke.