KAMPAnj på rusta. Kolla!
Finns också som 20W för 99 ynka spänn! Jag köpte 10x10W och de 20W de hade kvar (bara tre!) Tobbe har säkert varit här före mig och köpt slut!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Dendrobatidhälsningar: Ricard Hulteke
______________________________________________________________________________ Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023) Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
RicardH skrev: 27 nov 2018, 18:54
Finns också som 20W för 99 ynka spänn! Jag köpte 10x10W och de 20W de hade kvar (bara tre!) Tobbe har säkert varit här före mig och köpt slut!
O jäsiken va fint! Det har jag missat helt! Hänger på låset på Rusta imorrn
RicardH skrev: 27 nov 2018, 18:54
O jäsiken va fint! Det har jag missat helt! Hänger på låset på Rusta imorrn
Bra idé! Finns 10:or kvar men det är en kampanj som är på slutet och sen blir det inget mer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
______________________________________________________________________________ Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023) Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
Någon som provat dessa under ett par månader nu och kan säga något om hur de funkar? Köpte en men satte inte in den förrän nu i veckan. Ångrar att jag inte köpte fler, men enligt rustas hemsida är det inte helt kört att få tag på fler då de finns kvar i ett antal butiker.
Jag satte en i tillväxtburken för två veckor sedan. Jag tycker att ljuset är lite för gult i min smak. Skulle säkert upplevas mer naturligt i ett "riktigt" terrarium. Detta är bara klätt med aluminiumfolie på väggarna. Men växterna har svarat bra på den ökade belysningen
mina kreatur..
grodor 2:1:5
Jungfrugeckos 0:3:0
bondkatt 0:1:0
hund 1:0:0(gammal o skabbig)
sambo 0:1:0(gammal o skabbig)
dammråttor 0:0:100(förökar sig som aldrig förr)
Tack Magnus. Jag har för tillfället lagt ner grodhobbyn, men jag inte riktigt kunnat släppa taget om terrariet och växterna däri. Jag tycker om det gula ljuset, det ser naturligt ut när ljuset skiftar i olika delar av terrariet [emoji4]
Jag är beredd att hålla med Jonny! Funkar bra med det lite mer gula. Har två över en burk och har inget ett klaga på.