Hej!
Såg tyvärr idag att en av mina två små ranitomeya amazonica french guiana har dött…. Så nu undrar jag om någon vill sälja av 1-3st så min lilla groda får sällskap. Jag finns i Stockholm, skriv här tack.
Tack på förhand!
Letar fortfarande…
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
ranitomeya amazonica french guiana
Kategoriregler
- Annonserna ska vara relaterade till pilgift i vid mening. Att någon enstaka gång t.ex. erbjuda en liten geckoart som går att hålla ihop med pilgiftsgrodor är OK men diskusfiskar, ormar eller bilar säljer vi inte här.
- Det måste förekomma ett konkret erbjudande i annonsen, dvs inte ren marknadsföring.
- Det som erbjuds måste beskrivas i texten, det är inte tillåtet att endast länka blocket eller annan sida.
- Annonstexten eller dess bilder får inte vara kopierade från andra hemsidor, detta är ett brott mot upphovsrättslagen.
- Om man i annonsen använder foton som inte visar den vara eller groda som säljs måste detta tydligt anges i annonsen.
- Gamla annonser plockas bort automatiskt efter 30 dagar.
- Det går inte att svara på annonser. Använd PM om du vill ta kontakt med trådskaparen och redigera/ta bort egna annonser ifall det blir en förändring.
-
KimSoderholm
- Började med grodor år: 2025