Hej,
Jag säljer nu ett komplett terrariepaket (inte växter).
Terrarium:
Exo terra, frog edition (med dränering, mindre vent), 45x45x60 + möbel. (Korkbakgrund fortfarande monterad)
Teknik:
Belysning: 2x 10w - 30cm UHOP ledlister
Bevattning: Dusks stora pump och dysor (mycket tyst)
Värme: Exo terra värmematta
Termostat: Lucky Reptiles Thermo control pro 2
Vent: 2 modifierade usb fläktar med separat hastighetsstyrning.
Övrigt:
Bortsett från ovan ingår massa inredning ex rötter/träbitar, kokoshyddor, petriskålar, tänger etc.
Jag har även sparat dräneringslagret som består av Biodrain, vilket i min mening har fungerat utmärkt och är snyggt.
Sekuntimern är tyvärr trasig, så den hamnar på tippen. Deg säljs oplanterat och utan växter.
Allt är ihoppackat och smidigt förpackat i en plastlåda (inte terrarium och möbel). Nypris för allt är en bra bit över 20ksek. Jag tänker mig 8ksek för rubbet, priset kan diskuteras vid snabb affär. Finns i Solna, Stockholm.
Bilder på det som ingår och exempelbild från när det var planterat.
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Terrariumpaket
Kategoriregler
- Annonserna ska vara relaterade till pilgift i vid mening. Att någon enstaka gång t.ex. erbjuda en liten geckoart som går att hålla ihop med pilgiftsgrodor är OK men diskusfiskar, ormar eller bilar säljer vi inte här.
- Det måste förekomma ett konkret erbjudande i annonsen, dvs inte ren marknadsföring.
- Det som erbjuds måste beskrivas i texten, det är inte tillåtet att endast länka blocket eller annan sida.
- Annonstexten eller dess bilder får inte vara kopierade från andra hemsidor, detta är ett brott mot upphovsrättslagen.
- Om man i annonsen använder foton som inte visar den vara eller groda som säljs måste detta tydligt anges i annonsen.
- Gamla annonser plockas bort automatiskt efter 30 dagar.
- Det går inte att svara på annonser. Använd PM om du vill ta kontakt med trådskaparen och redigera/ta bort egna annonser ifall det blir en förändring.
- Necrophagist
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2009
- Har gett tack: 6 gånger
- Har fått tack: 14 gånger