någon som kanske har några skott av klätterväxter så som tex ficus pumila eller ficus punctata
skriv till mig i så fall. eller om du har några andra kul växter att sälja
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
???
- FrankD
- Styrelse

- Började med grodor år: 2007
- Har gett tack: 187 gånger
- Har fått tack: 646 gånger
- Kontakt:
Re: ???
Det var ju otur det. Så sent som igår kastade jag en 30-liters murbrukshink som var proppfull med Ficus panama, Bromelia schulzei och lite annat. Rensade ur mitt stora terrarium eftersom det hade blivit för mycket ohejdad växtlighet i det. Men nu har det redan legat i soptunnan något dygn, så det är för sent.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
-
MattiasS
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2011
- Har gett tack: 1 gång
- Har fått tack: 1 gång
Du kan ju slänga in en notis på säljes nästa gång Drewes, hade då kunnat köpt av dej lite grönfoder istället för att kasta bort det. Är som Johan också ute efter lite klätterväxter.
- johan_86
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2011
- Har gett tack: 2 gånger
vaaaaa.. du skojjar med mig.. det var ju lite fan det oxå..drewes skrev:Det var ju otur det. Så sent som igår kastade jag en 30-liters murbrukshink som var proppfull med Ficus panama, Bromelia schulzei och lite annat. Rensade ur mitt stora terrarium eftersom det hade blivit för mycket ohejdad växtlighet i det. Men nu har det redan legat i soptunnan något dygn, så det är för sent.