Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Bra söndag
- FrankD
- Styrelse

- Började med grodor år: 2007
- Har gett tack: 187 gånger
- Har fått tack: 645 gånger
- Kontakt:
Bra söndag
Egentligen är den här söndagen inte så bra men då bestämde mina Blue Jeans sig för att göra den åtminstone lite bättre för mig. Hittills var jag osäker om de verkligen skulle vara ett par men Wouter hade tydligen än en gång prickat rätt i sin könsbestämning. Det är något killen är riktigt duktig på.

Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
-
Filip jakobsson
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2008
- Har fått tack: 7 gånger
- TobiasB
- Började med grodor år: 2013
- Har gett tack: 687 gånger
- Har fått tack: 379 gånger
Re: Bra söndag
MarcusL skrev:han är avskydd av dom flesta inom hobbyn i Europa.
Är det verkligen SÅ illa?
- FrankD
- Styrelse

- Började med grodor år: 2007
- Har gett tack: 187 gånger
- Har fått tack: 645 gånger
- Kontakt:
Jag får väl i så fall i rättvisans tecken säga att jag hittills köpt summersi, Escudo och Blue Jeans av honom (vid 5 olika tillfällen) och har alltid varit nöjd. Det kan förstås vara tur, och om alternativet finns skulle jag alltid köpa av privatpersoner (särskilt av sådana jag känner) men jag kan inte tala illa om honom. Självklart vill han tjäna pengar, men det är ju alla medvetna om.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2010
- Har gett tack: 22 gånger
- Har fått tack: 14 gånger
Kul!FrankD skrev:Egentligen är den här söndagen inte så bra men då bestämde mina Blue Jeans sig för att göra den åtminstone lite bättre för mig. Hittills var jag osäker om de verkligen skulle vara ett par men Wouter hade tydligen än en gång prickat rätt i sin könsbestämning. Det är något killen är riktigt duktig på.
Ang. Wouter måste jag instämma i att han verkar ha riktigt bra kläm på kön, speciellt när det gäller pumilio men även prickat ranitomeya hyffsat.
Däremot så förbeställer jag inte något av han längre då han 3 gånger av 3 för mig gjort olika leverans missar.
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"